Ramin Bibak – Cheshamo Bastam

خوش آمديد - امروز :

Ramin Bibak – Cheshamo Bastam

موضوع : فارسی, ,


 

متن آهنگ رامین بی باک به نام چشامو بستم :

چشامو بستم شاید نره
شاید منصرف شه ازم بگذره
چی میشه چشامو که وا میکنم
ببینم همینجاست پشت دره
چقد دلم ریخت رفت حرفامو نشنید رفت
چقد دلم سوخت که اشکام که میریخت رفت

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک چشامو بستم

گفت میمونه ولی باز رفت از صدام حس آواز رفت
بال احسامو کند برد از سرم عشق پرواز رفت
چقد دلم ریخت رفت حرفامو نشنید رفت
چقد دلم سوخت که اشکام که میریخت رفت

تکست آهنگ چشامو بستم رامین بی باک

Mp3 320

Ramin BibakCheshamo Bastam


ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تمام حقوق مادي و معنوي و ترجمه قالب براي "پارس تولز : مرجع وبمستران ايراني" محفوظ است و هر گونه کپي برداري خلاف قوانين مي شود. مترجم قالب: پارس تولز